Veel gestelde vragen

Bestellen

Heb ik een account nodig om kleding te bestellen?

Je hebt geen account nodig om een aankoop te doen.

Hoe kan ik zien wat de beste maat is voor mij?

Bij elk product staat de lengte van het model en de maat die zij dragen en een maattabel. Om te kijken welke maat het beste past raden wij aan om dit goed in de gaten te houden.

Hoe kan ik een product bestellen?

1: Plaats een product in je winkelwagentje
2: Je vult je gegevens in
3: Kies uit een van de betaalmogelijkheden
4: Plaats je bestelling door op ‘Bestelling plaatsen’ te klikken

Betalen

Wat zijn de verzendkosten & retourkosten?

VERZENDKOSTEN

De verzendkosten per product bedragen €2,95 in Nederland. De verzendkosten voor België bedragen €5,95.

RETOURKOSTEN

De kosten voor het retourneren of ruilen van je bestelling zijn voor eigen rekening (met track & trace via PostNL) bedragen deze kosten meestal €6,95 voor Nederland. Ook dienen verzendkosten voor het eerste pakket altijd door de koper betaald te worden. Voor de tarieven van het retourneren vanuit België adviseren we je te kijken op de website van de partij waarmee jij retourneert. Deze tarieven kunnen nogal verschillen.

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Je kunt bij ons je bestelling afrekenen via iDeal, Paypal, Bancontact Mister Cash, SOFORT Banking en creditcard.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?

Wanneer je een order hebt geplaatst, wordt deze meteen verwerkt. Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk in te pakken en op te sturen. Wijzigen is hierdoor niet mogelijk. Wanneer je jouw bestelling wilt annuleren, raden wij je aan om contact met ons op te nemen via [email protected]. De kans bestaat echter dat je bestelling al onderweg is.

Ik heb een order geplaatst middels “nabestelling”, wat betekent dit?

Een nabestelling houdt in dat we op dit moment jouw product niet op voorraad hebben. Geen nood, je kunt gewoon bestellen! Wij zorgen ervoor dat jouw order gewoon binnen 1-3 weken alsnog geleverd wordt.

Verzenden

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Je pakket wordt binnen 1-4 werkdagen na het plaatsen van de bestelling bezorgd. We verzenden onze pakketten met PostNL en er kan bij ontvangst om een handtekening worden gevraagd. Indien je niet thuis bent om het pakket in ontvangst te nemen, zal de vervoerder een briefje achterlaten met meer informatie. Het kan ook zijn dat hij/zij nog een keer een poging zal doen om je pakket af te leveren. Let op dat we een afleveradres niet meer kunnen veranderen zodra de bestelling geplaatst is.

Mijn bestelling is nog niet geleverd na 1-4 werkdagen, wat nu?

Het kan zijn dat de levering iets langer duurt. Wanneer het langer dan één week duurt, raden wij je aan om contact op te nemen via [email protected]

Hoe kan ik de status van mijn verzending zien?

Je kunt je pakketje volgen met de tracking code die je in de mail vindt die je van ons krijgt nadat je pakketje is verzonden.

Retourneren

Ik wil iets retourneren

Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je online aankoop, dan kun je de ongebruikte artikelen retourneren binnen 14 dagen na ontvangst (op eigen kosten). De artikelen moeten onbeschadigd worden geretourneerd met de labels nog bevestigd.

Mocht je een andere maat, kleur of product willen retourneer dan het bestelde product. Op het retourformulier kun je de juiste maat en het artikel invullen. Zodra je artikel retour is gekomen sturen wij het juiste artikel op.

Indien je de bestelling wilt retourneren, download dan het retourformulier hier en voeg het toe bij je retourzending. 


Let op: Vermeld altijd het ordernummer wanneer je iets naar ons retourneert.

Alle goederen worden bij ontvangst geïnspecteerd. Artikelen moeten onbeschadigd worden geretourneerd met de labels nog bevestigd.
Wanneer kledingstukken beschadigd zijn of anderszins in onacceptabele staat verkeren, worden ze weer naar je teruggestuurd.

Binnen 14 dagen ontvang je een terugbetaling voor de geretourneerde artikelen op de rekening die je hebt gebruikt voor de originele aankoop. We zijn niet verantwoordelijk voor kledingstukken die ten onrechte naar ons worden teruggestuurd. Vraag bij het retourneren van je product altijd om een track & trace code. Zonder deze code kunnen wij in geval van verlies door het verzendbedrijf niks voor je doen.