Betalen & verzenden

Wat zijn de verzendkosten/retourkosten?
De verzendkosten per product bedragen €2,95 in Nederland. De verzendkosten voor België bedragen €5,95. Vanaf €100,- is verzending gratis binnen de hele Benelux!

Hoe betaal ik mijn bestelling?
Je kunt bij ons je bestelling afrekenen via iDeal, Paypal, AfterPay, Overboeking, Bancontact Mister Cash, SOFORT Banking of creditcard.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?
Wanneer je een order hebt geplaatst, wordt deze meteen verwerkt. Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk in te pakken en op te sturen. Wijzigen is hierdoor niet mogelijk.

Wanneer je jouw bestelling wilt annuleren, raden wij je aan om contact met ons op te nemen via [email protected].

Ik heb een order geplaatst middels “nabestelling”, wat betekent dit?
Een nabestelling houdt in dat we op dit moment jouw product niet op voorraad hebben. Geen nood, je kunt gewoon bestellen!

Wij zorgen ervoor dat jouw order gewoon binnen 1-3 weken alsnog geleverd wordt.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)

AfterPay voert voor www.9lemons.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij www.9lemons.nl achteraf betalen tot een bedrag van € 400,- als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € 500,-. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

AfterPay – Achteraf betalen (België) 

AfterPay voert voorAfterPay – Achteraf betalen (België) 
AfterPay voert voor www.9lemons.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u uw betaaloverzicht van AfterPay via de online omgeving MijnAfterPay inzien en betalen. AfterPay houdt u daarnaast op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay. het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u uw betaaloverzicht van AfterPay via de online omgeving MijnAfterPay inzien en betalen. AfterPay houdt u daarnaast op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Je pakket wordt binnen 1-2 werkdagen na het plaatsen van de bestelling bezorgd. We verzenden onze pakketten met binnen Nederland met PostNL en binnen de Benelux met DPD.

Indien je niet thuis bent om het pakket in ontvangst te nemen, zal de vervoerder een briefje achterlaten met meer informatie. Het kan ook zijn dat hij/zij nog een keer een poging zal doen om je pakket af te leveren.

Let op dat we een afleveradres niet meer kunnen veranderen zodra de bestelling geplaatst is.

Mijn bestelling is nog niet geleverd na 1-4 werkdagen, wat nu?
Het kan zijn dat de levering iets langer duurt. Wanneer het langer dan één week duurt, raden wij je aan om contact op te nemen via [email protected].